- Storlekarna på ASOS?

Jag känner mig förvirrad och inte så lite heller. Nu är det så att jag kärat ner mig i en klänning på ASOS och har bestämt mig för att klicka hem den. Fast som vanligt kommer det upp problem. Det är så att när jag väl mäter mig, ja, då hamnar jag lixom mellan två storlekar. Hur ska jag förklara? Typ att min midja hamnar på en strlk och mina bröst på en annan. Vet ni hur jag ska göra för att få hem den rätta storleken? Tar ni den lite större storleken eller den lite mindre? Eller skiter ni i UK måtten och tar storlekarna som motsvarar S/M hemma i Sverige? Oj, krånglig förklaring. Men hoppas nu fattar och kan hjälpa mig lite.. 

Snälla! :)  


Kommentarer
Postat av: Ida

den frågan vill jag med ha svar på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback