- Super duper fint!

Hmm, vars ska jag borja??

Kan borja med att saga att vi har det super satans bra! Jag trivs som fisken i vattnet. Fint vader, varmt i vattnet, underbar mat, undebart folk, underbart vatten. Allt ar underbart! JAG BARA ALSKAR THAILAND!

Idag ar det sol och varmt som fan, ska lagga oss vid poolen och mysa. Ska ta det lite lugnt i solen idag, far inte branna oss tills imorgon da vi ska fara till Phi Phi. Fasiken vad jag langtar! Kameran lar anvandas en hel del. Dock kan ar det svart att fanga thailand pa bild, det blir inte samma som om man ser det pa riktigt. Annu en gang, underbara thailand.

Na, nu svettas jag. Maste kuta ner till poolen.
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige??


Kommentarer
Postat av: Therese

Kallt och jävligt! Haha, hoppas du har det finemang! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback