- Dessa listor och ändå gör man dom!

Okej, gör denna meningslösa lista för Maries skull. Varsågod!

Senast:
Du skrattade:
Igår och det var åt Niklas som sa något smart.
Du grät: Hmm, när var det? I lördags kanske, jo det var det.
Kramen: Niklas innan han for på jobbet.
Kyssen: Igår kväll, mys i sängen :)
Mottagna smset: "Det är jag som behöver värmas", från Nicko.

För:
10 år sen:
Då var jag 8 och lekte med bilar.
5 år sen: Var man en liten fjortis och visste inte mer.
1 år sen: Kommer jag inte ihåg, längtade till min 18-års dag?
6 månader sen: Var det maj? Vilket betyder att jag var i Turkiet, typ.

Vem:
Ringer du när du är glad:
Är jag någonsin glad?
Såg dig sist gråta: Wiktoria, Sabina, Ida, Madde, Jocke och Buffy
Var du sist kär i: Vad menas?
Är du besviken på: Inge Nilsson bordi Sörn.
Sov sist hos dig: Nicko.
Sov du sist hos: Nicko.
Gav dig sist en komplimang: Fia lotta :)

Favorit:
Låt:
 Fan, jag kommer inte håg vad låten heter., Men det var en jag och Nicko nötte i Thai. Får mg att längta tillbaka.
Godis: CHOKLAD!
Kroppsdel: Ögonen.
TV-program: Gossip Girl, The hills och Top Modell.

Vad har du för:
Ringsignal: Stereophonics - Dakota
Mobiltelefon: Sony Ericsson, (en gammal tegelsten, min andra har döddi)
Bank: Nordea,
Arbete: Skogsplanterare
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Mörkbrunt.

Kan du:
Stå på händer:
Ja. Om en sekund räknas?
Gå ner i brygga från stående: Ehm nöä.
Göra blomman med tungan: Nope.
Slicka dig på armbågen: Näj.

Utmanar du någon?
Alla som läser min blogg, höhö! (typ Annis, Wiktoria, Madde och Sabbo)

Kommentarer
Postat av: Sofia

YÄY, nämnd i don blogg segerdans

Postat av: Minna

Hej søto! hur e læget i sweden?? jag ær ju i oslo kom och hælsa på mig ;) goos!

2008-11-24 @ 15:19:32
Postat av: Johan

Haha, Inge!

How come? :P

2008-11-24 @ 19:00:20
URL: http://studsknodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback