- Resfeber, redan?

Min små fjärilar i magen har börjat komma till liv. Just nu är dom jävligt många där nere, och fler lär dom bli med tiden. Jag har resfeber och vill ni veta det roliga: det är ändå tre veckor och en dag kvar tills vi åker, tills vi lämnar Sverige och åker till Thailand. Det är helt sinnes, helt sjukt och nu lyckades jag göra mig ännu mer nervös. Hur ska detta sluta?! Och hur kommer det bli när det bara är en ynka vecka kvar, jag kommer vara som ett psykfall och mest synd kommer det att vara om dom som kommer att vara nära mig.  

Nä, nu måste jag sluta innan jag blir knäpp :)  Hojja!

Kommentarer
Postat av: Minna

ta med mig i väskan emppiiisss!! vad härligt ni kommer ha det!

Postat av: bitte

var gärna med i mina rosabandet insammling

2008-10-02 @ 15:59:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback