- Just nu vill jag så mycket.

Jag vill....
-
Åka utomlands. Nu är priset på min drömresa bara 5075:- per person och jag vill fara!
Dock måste vi vänta till i slutet på oktober. Fast.... det är ju rätt kul att längta också ;)

-
Feeeesta och ha roligt. Har inte gjort det på... gud vet när. Länge sen var det då iaf.

- Träna och bli nittig igen. Nu när jag är förkyld är det som att jag trycker i mig godis hela tiden.
Så, jag känner mig inte allt för fräsch. Vill ändra på det. (bra kombination med föregående punkt, höhö)

- Ha nya kläder, skor och annat smått och gott. Jag känner ett oerhört sug efter att få sprätta penger.
Frågan är bara vilka pengar? För jag är så fattig man kan bli.... typ. Har 36 kronor på kontot. Suck.

- Göra ett till hål "uppe" i örat. Dock måste jag panta burkar för att ha en minsta chans att ha råd.
Det kan jag faktiskt roa mig med idag; Söka pantburkar. Cirka 200, för då har jag råd! Jippie.

Nä, nu ska jag och N se tv. Sedan ska jag försöka ragga upp någon söt liten människa som vill festa!
Du kanske är jätte sugen på att göra det med mig? :) höhö

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Jag vill göra det med dig... eller pratar du om att festa? hö hö hö

Postat av: Marie

Jag vill också ha nya kläder! Fan att allt ska kosta ;)

2008-09-13 @ 14:53:15
URL: http://muffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback