- Om man har tråkigt så gör man listor.

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Emma
Smeknamn: Empooo?
Låt som när du är ledsen sörjer till? hmm.. nja.
Beroende av: behöver jag nämna det? okej, godis....
Vad tror folk om dig? Ingen aning.
Stämmer det? Japps.
Vad får du oftast komplimanger för? Jaru, det är inte ofta. Ögonen isf?
Vad säger du för att imponera på någon? Kolla mina tummar.
Hur imponerar man på dig? Man leker apa och står på tå.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  "Hämtade dina glasögon igår" från mammi.
Var bor du? Hemma och här.
Trivs du där? Jajomen. Men vill helst bort från Töre.

Äger du några converse? Ja, gröna.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin och cider.
Vad har du för mobiloperatör? Halebop.
Är du allergisk mot något? Nopp.
Hur svarar du i mobilen? Hej eller Hallå.
Vem ringde du senast? Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Om att dom var i Luleå. Kollade upp i taket. Typ.
Sov du ensam? Nej.
Brukar du komma i tid? Alltid.
När mår du bra? När jag kommer mig för att träna.
När blev du fotad senast? Läääänge sen.
Hur känner du dig nu? Trött, glad
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, grått och tråkigt.

Vad tycker du om fötter? USCH.
Vad saknar du? Sommaren,
Hade du en bra kväll igår? Ja, jo, ja. Hade kunnat varit roligare.
Favoritdryck på morgonen? Juice.
Rakar du benen? Ja, men mycket sällan.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Oj. typ 00.00.
Är du blyg? Nja, det tycker jag väl inte.?
Sysslar du med någon idrott? Nej, inte nu längre. Har spelat fotboll. Var bland det bästa jag gjort!
Vill du hellre ha mail än brev? Mail är roliga.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä.
Har du spytt offentligt? Nä, jag spyr aldrig.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? Jag skulle nog prova allt.
Är du nöjd med ditt liv? Ja än så länge.
Är du bortskämd? haha, nej.

Vad gör du i morgon? Sover och har ångest inför ännu en skolvecka.
Vad är det värsta du vet? Spya och sjukdomar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Om jag har pengar.... alla dom.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kissie. hahahahha.
Vad längtar du till?
Tills jag får hem min lilla vovve.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Helt klart!
Vad använder du för shampoo? Ehm.... inget jag håller koll på.
Vad är det finaste du fått? Har fått mycket fint!
En speciell dag du minns? Näää.
Hur gammal är du? 19 år
Tycker du om någon just nu? Jajemen :)
Du samlar på? Badankor.
Gröna eller röda äppeln: Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Jag surar för mig sj.
Gillar du golf? Nej.

Vilken tid gick du upp idag? Halv 10.
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du strumpor på dig nu? Ja.
Är det okej att gråta? Ja.
När grät du senast? Idag. OC.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj. Jag hade gjort mycket!
Bär du glasögon eller linser? Jag borde använda.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ehm nej,
När går du upp ur sängen en helgmorgon? typ.... när jag känner för det.
Har du piercing? I öronen.
Vill du gifta dig? Säkert någon gång.
Vill du ha barn? Ja.. jo.. nja..
Solar du ofta? När solen finns.
Är du bra på att laga mat? Jag laga mat? NEJ.
Är du flygrädd? Absolut inte! haha

Hur vig är du? På skala ett till tio... en nolla.
Är du musikalisk? Väldigt. Speciellt då jag är full och galen.
Vad dricker du helst när du är törstig? Loka.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys, samt tiptop.
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Tycker du om sushi? Nej.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis. Glass. Kakor. Mat. Allt.
Bor dina föräldrar tillsammans? Jajemen,
Har du tandläkarskräck? Jo.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällen vettu.
Vilken ögonfärg har du? Bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Nä, jag kan inte sova då jag är grinig.
Biter du på naglarna? Skulle aldrig komma mig på frågan.
Röker du? Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? För sällan. Magen sväller och jag blir ledsen.
Senaste låt du hörde? Spice Girls, dock vet jag inte vad låten heter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ett helvete att vänta, men ack så älskade när de kommer :) men då kan du ju fara och titta på den, men är tiken parad nu?

Postat av: Daniel

Vad fin du verkar!

2009-04-19 @ 04:44:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Haha vad tur att du inte är avis. ;) När får du pengar, tänkte på klänningen? :)

2009-04-19 @ 14:23:43
URL: http://sannakajava.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jodå, det går bra! :) tänkte bara så jag vet :)

2009-04-19 @ 16:43:25
URL: http://sannakajava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback