- Nelson och Lingon.

hej hopp alá gummi snopp.

Har varit i Kalix en sväng med mina två N. Vi blev nämligen bjudna på stor kalas och tårta hos Jonne och Marie. Den tjejen kan verkligen göra tårta. Mums mums och gotti gotti. Stannade en kortis för att sedan bege oss av mot skogen och Vånafjärden. Mitt ute i den mörkaste skogen fann vi lilla Madde (gud, så jag har saknat den tjejen!) och hennes "lilla" valp. Nelson har verkligen hittat sig en redig kamrat/tjej och skit glad är han för det. Helt slut efter allt busande. Nåja nu sitter jag här, Nesse sover, karlen är i duschen och.... ja... Äh, nu ska jag gå och fundera på vad jag ska göra med mitt liv. Haha. Tänk så man kan längta tillbaka till mp3. Usch och fy!

Och i veckan ska jag, annis och maddo åka till ökx och säga hej då till vicky...
Snacka om.... tungt..


Kommentarer
Postat av: Maddeee

Jag kan skicka bilderna sen ;) he he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback