- Fortfarande kan jag.

Idag har jag varit duktig igen! Hallelujah. Vi promenerade samma runda i minus tjugo grader, men lika glad var jag för det. Nä, så glad var jag inte. Först och främst höll jag på att frysa bort min kära näsa, samt min kära pannan. Inte så där jätte kul och såklart var det lite motigt att gå ut i morse. Ville ligga kvar i sängen och snuffa. Nu är det gjort och alla är glada. Känns skönt. Har just tryckt i mig lite gröt med linfrön i (anna skipper säger att det är nyttigt, alltså linfrön, därför äter jag det!), en kopp grönt te och en härlig macka med en massa nyttigt på. Usch vad nyttig jag låter. Förlåt. Nu ska jag ta och gå till duschen, ducsha, fixa så att jag ser sådär normal ut och sen dra iväg med mamma till Luleå. Får se vad som handlas. Är sjukt sugen på något nytt. Ha det bra!  

Kommentarer
Postat av: mikaela

schysst blogg måste jag säga:P:P

Postat av: ida

fin blogg :)

2009-02-27 @ 14:21:36
URL: http://ppopular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback