- Jag borde komma igen?

Nu har jag varit efter med det här bloggandet i snart 4 veckor. Sjukt länge måste jag säga. Men det är så har haft så satans mycket annat att jocksa på med: Varit utomlands, vilket betydde 2 hela veckor utan dator (ja, jag höll på att bli tokig. Det började klia i mina små fingrar). Sen så har det varit riktigt dåligt med dator här hemma i Sverige, min bror har nämligen tagit över det där området och om man närmar sig så är man nästan dödens. Och här i lägenheten har det också varit riktigt dåligt. Ingen dator alls. Inte en enda litens en. Men nu är det fixat. Vi fick ta min gamla skrothög, så. Äh. Det är fixat nu och med det kommer jag nog, förhoppningsvis, att kunna roa er nyfikna med några inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback