- Det är nog det.... sjukaste jag sett?!

Nä, vet ni vad! Nu går jag i taket. Jag var tvungen att lämna soffan för att sätta mig här igen. Jag klarar verkligen inte av att se på dessa människor som just nu visas på tv.  "Min bil är min älskarinna" heter programmet och där får man följa några människor som har sina bilar som "älskarinnor". Dom har helt enkelt sex tillsammans med bilen. Och just ja, det är inte bara med bilar dom har sex med utan det kan också vara helikoptrar. Fast dom säger att det kan vara svårt, finns ju inget bra hål direkt. Helt besatta och sjuka. Jag fattar inte. Jag orkade se i fem minuter, sen blev det för mycket av skiten och jag ville bara kräkas på dom.
Hur sjuk kan egentligen en människa bli? Jag spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback