- Idag bär det av!

STRESS, STRESS OCH ÄNNU MER STRESS!

Klockan ett ska jag och familjen lämna Kalix kommun, för att ta oss till Kallax och sedan åka mot Teneriffa. Innan dess ska jag hinna med: fara till Kalix, lämna arbeten hot och dit, byta ut en lampa på EM för att sedan handla dom sista sakerna som jag behöver Ha med mig. Sen hem igen, packa till det sista i väskan för att sedan klappa igen skiten. Sen brukar det alltid vara något man glömmer, vilket betyder stress där också. Man kan säga att jag har fullt upp hela dagen. Min mage pallar inte sånt här. Och flyget gör ju det inte bättre. Kan man ju säga. Är så satans nervös över det att jag är tvungen springa på dass stup i kvarten. Min mage är orolig och behöver rastas. Vem fan uppfann flyget?

En sista sak innan jag lämnar er: Om nu planet störtar så är det loppis hemma hos mig på torsdag. Välkommen.

Hejdå gott folk. Så ses vi säkert, förhoppningsvis! Blöö vad nervös jag är!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, din lilla muppo ;) tur att de finns toa på flyget! ha så kul honey ;)

Postat av: Cåni

Ni kommer störta ;D

2009-01-27 @ 17:52:57
URL: http://thehedious.blogg.se/
Postat av: Minna

hoppas du får det så skönt i solen :-)

2009-01-31 @ 18:01:03
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på min, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 11:28:13
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 23:51:34
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback