- Minus tjugofyra och jag stannade hemma.

W - GOD MORGON! :) 

- Jag stannar hemma idag!

W - Emma. Du stiger upp nu! Du kan inte börja med att vara hemma! Stig upp!

- Nä. Jag vägrar. Vi kommer ändå inte göra något idag!

W - Det spelar ingen roll. Det är första dagen idag. Du måste komma! Vars är Niklas? Nu får han slita upp dig från sägnen. Emma. Vi skulle peppa varandra. UPP!

- Men från och med imorgon ska jag vara på skolan varje dag tills jag far utomlands! Så om jag stannar hemma idag, har du också en dag tillgodo att skolka. Säg åt Sanna P att jag försovit mig och less på livet.

W - Haha, jaja. Vi ses väl imorgon då.

Hmm, wiktoria är ganska lätt att övertala. Bara man nämner att hon också får skolka om jag får gör det. Nä, hon är duktigt. Jag for nästan på skolan idag, nästan. Dock var det lite för kallt ute och mina ögon kladdade. Hon är min "Emma-Vakna-Upp-Nu"- ängel. Hon är beest!

Kommentarer
Postat av: Vicky

haha.. men det är så jäkla tråkigt utan dig på tha school. hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback