- Gult är inte bara fult! Det är Alli-bajs

"Jag inbillar mig, djupt inne i mitt mörka hjärta att byxorna sitter lite, lite lösare.

Att Alli gör nån typ av verkan på kroppen är i alla fall ställt utom allt rimligt tvivel. För gaserna i magen ökar i kvadrat, och det i kombination med att man bli lös i magen. Men så kan det ju vara lite då och då i alla fall, så det kan bara vara en tillfällighet. Men! Nu kommer vi till det i sammanhanget intressanta. Bajset har en helt ny färg och liksom bara glider ut, nästan vare sig man vill det eller inte. Inga större olyckor ännu. Men det beror nu på min gamla yrkeschaufförstarm som gör att jag i princip kan hålla mig hur länge som helst bara jag låtsas att jag har någon i baksätet.

Den nya färgen är gul, jo det är sant. Gult är inte bara fult, det är Alli-bajs. Intressant nog så är bajset, precis som hon på apoteket sa, slemmigt. Eller mer oljigt så det ser ut som man har stått och hällt smältsmör i muggen när man är klar. Jag hoppas och tror att det betyder att kroppen inte tagit upp mer fett än önskvärt och helt enkelt kastat ut resten."

Det är så sant så och jag måste hålla ut. Fy fan!


Kommentarer
Postat av: Frida

varför håller ud på med såntdär för? det är ju bantningspreparat för dom som har bmi över 28! herregud :(

2009-06-20 @ 17:35:55
Postat av: Maiken

Funkar dom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback