- Jag trivs inte i mig själv längre!

Någonting jag skulle behöva just nu är en riktig Anna Skipper. En Anna Skipper som skrämmer mig riktigt mycket och kan slita och dra i mig för att få bort en massa kilon. Jag behöver det, på riktigt!

Hela tiden försöker jag och försöker. Jag har haft den här perioden med dom bra morgonpromenaderna. Jag vaknar tidigt och går ut på en lång promenad innan frukosten, det är bara det att dom bara håller i sig några få dagar, sen ids jag inte längre. Det blir liksom för jobbigt och latmasken kryper tillbaka in i hjärnan. Soffan blir bekväm igen. Frustrerande!

Samma är det med mitt tränings sug. Det kommer och går. Vissa dagar/veckor kan jag vara hur stenhård som helst och allt går som på dans. Medans andra dagar/veckor går skit och jag bara ligga framför tvn med en stor karra-påse. Sen så har jag har försökt med en massa kurer hit och dit, en massa recept som "ät-det-här-i-stället-för-choklad" bla bla bla. Ni fattar!? Det funkar bara inte.

Jag trivs inte i hur jag ser ut nu.... Någon som kan komma med ett dunder bra tips?!
Det är verkligen kris! :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har sammaproblem! man behöver någon som peppar en !!

Postat av: Sofia

Finns bara hopp om du hittar ngt som är värt det. :P



Jag höll på som du och typ hade träningssug varannan vecka fram tills jag käpte Mailan ;D Nu kliver jag upp före fan varje dag och cyklar (inte varje dag men några ggr i veckan) den där jävla milen till stallet. Och i stallet motionerar jag ju också. :P



Gick på hemköp idag enbart för att köpa choklad men fick ångest och gick därifrån med torkade jordgubbar. Gott som fan MEN inet choklad, nu vill jag ha choklad istället men irds inte hoppa på bussen till statoil bara för att köpa de :P Haha.

2009-03-25 @ 21:57:49
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: MAIIII

Då ska jag släpa med dej imorn på spinn/torso! jag behöver ju ändå ngn att gå med, tråkigt att fara själv ju ;)

2009-03-25 @ 23:54:16
URL: http://muffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback