- Lista.

1. Vilket namn står på ditt födelsebevis: Emma Lovisa Katarina Olofsson.
2. Årsmodell: 1990.
3. Husdjur: Mina snutte Nelson.
4. Favoritfärg: Lila, brun, blå.
5. Piericing: i öronen?
6. Tatuering(ar): Bakom nacken och på vaden.
7. Födelseort: Kalix.
8. Bostadsort: Töre.
9. Nuvarande bostad: Central lägenhet i Töre-byn. Med utsikt över busstationen.
10. Har du varit kär: Yes.
11. Har du varit i några andra världsdelar: Jajemensan. Det bästa som finns!
12. Har du varit med om en bilkrasch: Nope, men nästan?
13. Kaffe eller glass: Glass, såklart!
14. Antal syskon: en lillebroder.
15. Favoritmat: Thai ;)
16. Bästa veckodagen: Fredag kväll.
17. Senaste låt du lyssnat på: Change me - Keri Hilson, Akon
18. Favorit TV-program: Paradise Hotel.
19. Tycker inte om: Rusk och snusk.
20. Ögonfärg: Bruna.
21. Senaste sjukhusvistelse: Var grytnäs då jag skulle kolla upp om jag hade spindlar i öronen.
22. Hur många gånger kuggade du på körkortet: En gång.
23. Vem fick du senast e-mail från: Extrafilm.
24. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nej.
25. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Hemmakväll. Deras godis, mums!!!
26. Vad gör du när du är uttråkad: Pillar tangenter och suger navel.
27. Vad retar du dig på just nu: Allt som har med svinis att göra.
28. Det bästa du vet: Helger, mys och godis? Julmust såklart.
29. Stjärntecken: Stenbock.
30. Vad har du för kläder på dig just nu: Jeans, ett linne och sockar.
31. Fobi: Sjukdomar och maskar.
32. Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Oj, svårt att välja.
33. Vilket är dom vackraste orden du vet: Ehm...
34. Vad la du dina sista pengar på: En ost och ett smörpaket. Det sved i det lilla hjärtat jag har.
35. Är du långsint: Något! haha.
36. Vilken är din bästa egenskap: Kan slicka mig under näsan och fisa med armen.
37. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Att flytta till umeå, bli miljonär och börja plugga.
38. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Nej!
39. Vad gjorde du i sommar: Skärgården, mys, jobb och hunden!
40. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Mycket.
41. Senaste pojkvännen: Niklaasibiski.
42. Bästa känslan: Glädje och trygghet.
43. Närmaste vännerna: Oj, många som står mig nära!
44. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Att jag är en uteliggare som precis har panta burkar.
45. Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: Niklas och Nordea.
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Thailand, helt klart.
47. Vad är viktigast i ditt liv: Familjen, Niklas, Nelson och att alla mår bra.
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Nja. Det har jag nog inte.
49. Finns det någon person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? Nja.
50. Planer för kvällen? Mys, mys och åter mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback