- Höstligt höstigt.

Gud så härligt väder det är ute. Synd att ingen kan leka med mig då det är så här fint. Men som tur var har jag lilla Nelson, vi har fått roa varandra. Vi har varit på en rätt lång promenad. Mysigt värre. Och som vanligt, han är så duktig. Min lilla.... Nä, förlåt. Ska sluta tjata om min kära vovve nu. Men jag är förälskad.

Sen så har inte min kära piss sjuka försvunnit. Jag får kuta på dass minst lika många gånger idag som igår. Jäklars. Nu sitter jag och håller mig. Kanske är bra? Nä, om det inte är bra imorgon ska jag banne mig åka till sjukan och be dom ge mig någon "anti-piss-piller". Vore som skönt att slippa kuta stup i kvarten eftersom att jag börjar bli nådigt less. Nä, WC här kommer jag...


Kommentarer
Postat av: minna

heeej..køp tranbærsjuice o drick massa i några dar.. så blir de bra :)

2009-09-17 @ 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback