- Jag är en bitter fisk.

Fy och usch vad sugen jag är på godis. Det är de som kretsar runt mitt liv just ni.. Inget annat. Jag gör vad som helst för att få mig en liten pytte nuttig godis påse. Åh så sugen jag är. Sjukt att man kan vara så besatt!? Hur ska jag klara av att gå ner mer än 10 kilo om jag hela tiden ska gå och sukta efter något som förstör det hela? Nu är jag deppig och ska törsta mitt sötsug med en varm kopp te.. Inte lika gott som godis kanske, men det får duga för stunden. Yes Yes. Sen gå ut och gå med min lilla Nelson Pelson.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja, godis är bland det bästa som finns! jag är rejält sockerberoende så det här blir inte lätt, men jag ska lyckas ;D fast lördagar är fria, så dom längtar ja efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback