- Nelsons valpkurs nummero two.

Sådär, nu har vi "avklarat" valpkurs nummero två och jag måste säga att ikväll ägde vi! Allt gick som på räls, nästan iaf. På riktigt och snacka om att jag var hyper när vi var på väg hemåt igen. Åh, så duktig han var. Min lilla nasse man. Nu sitter jag och längtar till nästa gång, som är redan på söndag. Råligt råligt!

Något som jag gillar allra mest med valpkurs är att få bekräftelse om att man tränar sin hund på rätt sätt. Men också att man får små enkla tips på saker man kan förbättra och förändra med sin träning. Sen får man ju även se hur dom andra hundarna och ägarna tränar tillsammans. Det är super duper kul.. Så ni som skaffar er en liten vovvo, till er kan jag rekomendera valpkurs, starkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback