- Nya tag?

Hepp hepp. Har insett att det är sjukt roligt att kolla tillbaka några år i bloggen och därför måste jag fortsätta!

Var ett tag sen jag skrev av mig här. Men vi har iaf flyttat klart, för länge sen. Idag tääääänkte jag faktiskt fota våran lägenheten och visa er. Dock blev det inte av eftersom jag för tillfället inte har någon kamera. Min systemkamera dog för några månader sen och min lilla kompaktkamera fick sig en liten smäll på displayen då jag halkade på min lilla rumpestump.... Jag har inte så tur. Först min externa hårdisk med 20 000 bilder, sen systemkameran i följd av kompaktkameran och sist men inte minst min underbara mobil som blev smått misshandlad. Dags kanske att skaffa en drulleförsäkrning.

Annars då? Jo. Det rullar på. I full fart kan man väl säga. Tiden likson rusar förbi. Vi är inne i december och snart bara två veckor kvar till jul. Så jag har snart gått på universitetet i fyra hela månader, en hel termin. Vilket egentligen bara känns som några dagar. Jag trivs väldigt bra och det känns som om jag gjort rätt val av utbildning. Sen så är det underbart att ha alla goa människor i klassen som gör allt till de lättare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback