- En kort uppdatering.

Jaha, vars ska jag börja?! Är ett tag sen jag skrev. Fast egentligen har det inte hänt någonting alls, typ. Dagarna rullar på i sin vanliga, snabba takt. Fredag-Måndag och sen är det Fredag-Måndag igen. Sjukt det där egentligen. Är fortfarande kvar på praktiken, där jag trivs som fisken i vattnet. Så har passat på att förlänga till fyra veckor till. Kanske blir en månad till efter det. Vem vet. Hoppas på det! Sen så ska man snart söka in på skola, vilket jag ser fram emot.

På hundfronten går det bra. Nelson växer så det knakar och han har passerat 33 kg strecket. Säkert att han gått upp lite mer sen sist vi vägde honom. Han har dock kommit in i någon slags period jag inte kan sätta ett namn på... Men det är nog trotsåldern som anlänt. Han ska prova och prova, samt prova lite till. Mitt humör kan vara ganska dåligt. Tur att lillen är söt ;)

Kommentarer
Postat av: Henna

Jag har gett dig en Award. Kolla på min blogg så lägger du upp den sen på din blogg :)

Postat av: Elina

Vad ska du börja plugga för nå? :)

2010-02-01 @ 14:51:41
URL: http://elajjnaa.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback