>> Ett litet sommaruppehåll

Godmorgon.

Ni har väl inte lämna mig?!

Äh, jag förstår det eftersom det varit ganska dött på den här fronten ett bra tag nu. Man kan säga att jag haft ett "litet" sommaruppehåll. Nu har hösten klampat in med stormsteg och det är dags med nya rutiner och krav igen. Bland annat skolan. Jajemen, jag har börjat studera på univeritet. Förskollärare. Och vi är nu inne på våran första vecka med "riktig" skola. Före denna har vi haft Nolle-p där jag lärt känna en massa nya, underbara människor. Så nu sitter jag där igen, där jag aldrig skulle sitta igen (trodde jag), nämligen skolbänken. Men det känns faktiskt riktigt bra. Lite seg i skallen så här till en början, men det tar ett tag innan den vaknat upp från koman. Det blir nog bre det här, tillslut. 

Sen så... ja. Ska vi flytta den 30 september. Då blir vi Lulebo, vilket kommer bli super! Behöver jag nämna att jag längtar? Nu är det inte länge kvar alls. Kanske dags att dra fram flyttkartongerna.

Nä, nu säger lilla Nelson att han vill gå ut och läsa morgontidningen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart har jag INTE lämnat dig Emma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback