- Den 9 augusti 2011.

En mulen kall dag idag och jag försöker förstå var juni och juli tatt vägen. Det har liksom susat förbi utan att man tänkt efter. Dock måste jag erkänna att jag haft den bästa sommaren. Jag har haft grillkvällar med de bästa, spontan fester, kvällsdopp, skrattat att man fått ont i magen, gråtit, bilat ner till jönköping/tenhult, strandhäng, solat, ätit en massa gott, inte haft några alls bekymmer, träffat nära vänner som jag inte träffat på länge, äventyr, stugan med familjen och ja, en massa massa mer.

Fast, jag hoppas ändå vi kan få ha sommar någon vecka till iaf? Än är den inte över. Måste dock erkänna att det ska bli skönt att komma in i rutinerna igen. Behöver verkligen sätta igång med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback