- Lördagen.

I lördags var det fullt upp... Klev upp tidigt för fix och trix, sen bar det av mot Kalix där man tillbringa hela dagen/kvällen. Först var det dop för lilla Wilbur, vilket var jätte fint. Sen var ju fikat kanoners också! Tjockare blev man vill jag lova.

 



Efter dopet körde Niklas mig och Marie till Sanni där kvällen tillbringades. Vi handlade lite smått och gott, la vi oss i sängen för att inväntade Elina och Carro som kom bordi överkalix. När dom anlände började vi med maten, som förövrigt var sjukligt god och jag har snott receptet och ska lätt göra det här hemma också. Vi käkade på balkongen, surrade, drack vin och fixade oss. Resten av kvällen nötte vi spelet "Med andra ord", innan vi gick ner på Valhall där vi dansade natten lång.

En bra kväll med mina underbaringar.
Och ibland slutar det inte som man tänkt sig. Tur att det inte var så allvarligt :)








♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback