- Bilder och annat.

Hepp å hå! Redan den 12 december och julen närmar sig med stormsteg. Har i alla fall börjat lite smått på examination 9 så jag får göra bort lite innan jag helt tar jullov och förhoppningsvis kanske får ett litet längre jullov också. Dock blev jag trött så jag ger upp för idag. Nä, jag ska bara snabbt slänga in ett litet blogginlägg här innan jag ska snöra mig på soffan och se lite serier innan det blir att åka till sussi och umgås med dom fina. Slänger upp lite bilder från senaste...

Här är lite bilder från i lördags då jag var hos mormor och fixade ihop julgrupper.


 


Och här får ni en liten titt på var mitt jul-konstverk hamnat:
Bland mina konstvärk som jag gjorde 98 ;)

 

Och igår gick det årliga julmyset av stapeln... Andra kanske äter julbord på sina julmys, icket vi. Vi köpte med oss maxmat och åt det hemma hos sussi, sen fanns det andra onyttigheter så som lussebullar, pepparkakor, toffifee, chips, dipp, kola, julmust, choklas, julskum, glögg och chokladbollar. Nämde jag allt nu? Underkvällen lottades julklappar ut och ja, en trevlig kväll kan man sammanfatta det hela. Men lätt illamående av allt jag åt. Huja. Bilder från igår kommer här:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback