- Det sa bara poff så var julen över...

Tänka sig, i flera veckor har man gått och väntat på den mysiga julen och nu är den över. Den bara rusade förbi. Men ska inte gnälla, har varit en riktigt mysig och bra jul. Och har verkligen varit snäll i år eftersom tomten kom med en massa fina paket ;) Slänger in en liten bomb med bilder ifrån mammas och pappas kamera, men även några ifrån min lille mobil. Från julafton.


Uppesittarkväll med Niklas föräldrar.



Slår in Nelsons julklappar... Ser ut som att han är sugen på att öppna dom.


Dags för en promenad till graven för att tända ljus åt morfar.

Använde min nya mössa för första gången ;)


Nelson får öppna sina julklappar.


Nom nom, en massa go'saker.

Nelson poserar med några av julklapparna.




Dukningen.






Niklas kämpar med att tända en massa marshaller.


Sex st på vardera sida.


En skymt på våra snygga snöbollslycktor.


Mormor donar med maten till julbordet, mums!


Julklapparna som fick sin plats på bordet.


Mormor och niklas.




Julklappsöppningen.


Mamma, roger och kicki.


Jag blev trött och somnade på Niklas. höhö.

Anton lycklig över sin nya tele, jag är väl mest avis ;)


En massa mys med tända ljus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback