- Fullt upp från morgon till natt.

Dagen idag (igår?) började med skola och en examination som man gått och varit nervös för hela veckan.... Dock kan jag meddela att det var helt i onödan eftersom vi alla klara den utan problem. Skönt att vara fri från den nu. Så idag har vi jullov, typ. I stort sätt i alla fallen.

Efter skolan åkte jag hem och åt lite lunch innan det bar av till staden för att knalla där tillsammans med mormor och mamma. Väldans trevligt och som vanligt kärade jag ner mig i en massa plagg ba´fatt jag är fattig som en lus... Bland annat en "Pippi-kofta" som jag hoppas finns kvar då pengarna trillar in på kontot nu i slutet på månaden. Så ingen shopping för mig. Dock storshoppade mormor på medans jag och mor mest såg på. Sen när pappa slutat sitt arbetet åkte vi alla till Kina. Mumsfillibaba. Efter stan och mat blev det blomsterlandet för att köpa blommor och sådant man behöver för att göra egna "blomm-julkreationer". Så det är vad jag och mormor ska roa oss med i helgen. Hör som till att vi knåpar med sånt varje år vid den här tiden. Väldans mys!

När familjen släppt av mig hemma blev jag genast sjukligt rastlös... Ingen karl som är hemma och inget att göra. Så jag tvingade hit Martina för lite surr och svammel. Tiden bara rusa förbi och det blev dags att skjutsa hem henne. Nu sitter jag här och känner mig lite sömnig. Tror sängen kallar.

Just ja, klockan är över tolv... och idag är ingen vanlig dag, för idag är det Annikas födelsedag! Hipp, hipp, hurra på din födelsedag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback