- "Ja ä int bittääär"

Regn och slask är inte bra för sinnet eller själen. Eller hur brukar man säga? Vädret suger på ren svenska och regnet det öser ner. Tänka sig hur det kan vända, igår var det många minus grader och snö och nu är det grått och skask. Men vad kan man göra åt det? Ingenting, mer än att vara bitter. Sen att vi hade en sjukt onödig lektion idag gör ju inte bitterheten bättre. Har jag sagt att jag e bitter? ;)

Nåja, gårdagskvällen spenderades hos Sussi tillsammans med Martina, Annika och Elin. Vi spelade spel, surrade och hade allmänt trevligt. Som vanligt då. Vid halv tolv blev jag och Elin lite sömniga i ögonen och åkte hem för att sova, så som vanliga människor gör, medans dom andra token skulle ha luciavaka och vara uppe hela natten. Vilket dom klarade, så grattis till er eller nå. hoho. I morse åkte jag dit igen för att se julkalendern och lucia. När jag anlände var ljus tända och det hade dukas upp med en mysig luciafrukost. Oboy, lussebulle, glögg, macka och choklad. Bra start på dagen.

Nu ska jag inte göra många knop och så ska väl resten av dagen också se ut.
Kanske, kanske träning.... och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback