- Känner mig glad idag.

Morsning korsning, det är fredag idag. Sov ända tills jag vaknade av mig själv, pratat lite med Niklas som nu är på väg uppåt, suttit vid datorn och klicka hem lite kläder innan jag sedan drog ut på en långpromenad tillsammans med grisen. Och nu sitter jag här, precis kommit in och är riktigt svettig. Jag har nästan glömt bort hur skönt det är att röra på sig rejält och nu känns det verkligen som att förkylningen är på en sådan nivå där jag kan börja träna igen.  Härligt med andra ord. För träma behövs!

Nu ska jag njuta av en apelsin medans jag ser på dom två senaste avsnitten av julkalendern. Sen tvätta och vara lite duktig innan jag åker till Annika på fika.

Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

haha jaa, visst var den underbar? ^^

Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias

Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 12:34:29
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback