- Det är så sommaren ska vara!

Kvällen i Överkalix tillsammans med tjejerna blev kanoners! Vi satt ute på altanen med klarblå himmel, mygg, solen i ögonen, grillat kött i munnen, gott dricka, jordgubbar från grannen, shottar ala Elina som gjorde susen, en massa skratt och dans hela natten lång tills fötterna skrek av smärta och som avslutades med en pizza med myggen som sällskap. Det är såhär sommaren ska vara och jag älskar det. Jag satt verkligen och njöt hela kvällen, som så många andra kvällar, bara rusar förbi. Nu undrar jag då vi ska ses nästa gång? Inte ett helt år till nästa gång va?

Fota, ja det gjorde vi hela kvällen med Elinas kamera. Så bilder kommer då hon skickat dom. Så just nu är det rätt torftigt med det. Men här har jag snott ihop några få till att börja med iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback