- Sommartider, stanna!

Även idag har det varit ett kanoners väder och jag älskar det. Kanske bästa vädret sommaren gett oss på år och dar. Snälla, låt aldrig sommaren ta slut! Dock sitter det i mitt bakhuvud att det redan är slut på juni och att augusti är på ingång, vilket betyder att halva sommaren redan susat förbi. Men ska försöka att inte deppa över det. Har som sagt haft en kanon sommar hitils och mer sommar är det ju kvar.

Kvällen har jag spenderat nere i norrahamn tillsammans med Sussi och Emma. Vi käkade mjukglass, surrade, smed planer inför vad som komma skall, löste en massa världsproblem och mådde prima ballerina i kvällssolen.

Sen så har jag mina tankar nere hos bästaste Martina!


Från Valborg 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback