- Tenhult, tur och retur!


Hjääärtat och jag!

Här har det varti tyst ett tag va? Det är så att jag har haft fullt upp och inte haft tid med detta. Den där hemligheten som jag skrev om tidigare var inte att jag var gravid, som några trodde, utan det var att jag, Sussi och Emma.N skulle ta oss en tripp med bil ner till Tenhult för att överraska världens bästa Martina. Det var en lång färd med bil må jag säga, men det var det helt klart värt eftersom vi fick ena riktiga härliga och roliga dagar med snack, strandhäng, shopping, fest, polkagrisar, vin, skräcknatt, godis och annat roligt som man har tillsammans med dessa människor. Synd bara att dagarna rusade iväg och det gick snabbt till stunden man var tvungen att säga hejdå och åka mot norr igen! Riktigt jobbigt. Sen var det lite synd att jag glömde laddaren till kameran hemma i norr, så det blev inte allt för många bilder jag fick skjuta av innan kameran dog.

Just nu sitter jag hemma i Töre, ensam och är såkallad hundvakt till stövaren. Mor, far och lillebror har åkt ner med husbilen till smålands mörka skogar. Niklas jobbar och ja, jag är allmänt ensam. Får roa mig med att glo på lite Paradise hotel, har ju missat lite då jag varit borta från datorn ett tag. Låt det bara få bli helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback