- Jag höll mig.

Igår var vi till Töre en snabbis och hälsade på mormor. Hämtade även massor med pantburkar hemifrån mor och far. Sedan svängde vi kosen tillbaka till Luleå igen och åkte till Maxi för att panta. Fick ihop nästan 200 kr och en slant fick gå till min och Martinas stekolja. Nelson var såklart med och pantade. Dock såg han inte lika road ut som jag gjorde. Höhö


Idag är det lördag, en skön dag med slapp och seg. Lördag borde ju vara den härligaste dagen på hela veckan va? Jag och Niklas har varit på en tur med bilen och råka svänga in på skokanonen. Där hittade jag ett par jätte fina gladiatorsandaler som jag verkligen behöver. Ett par som jag verkligen borde ha i turkland. Men efter många om och men insåg jag att jag inte kan hålla på att köpa skor nu. Får nog panta lite mer för att ha råd till dom också ;) Sen blir det att åka till Töre idag med eftersom vi blir bjudna på grillat. Sen ska jag vara snäll och hjälpa söt-mormor att kratta gården.

Intresseklubben antecknar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag antecknar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback