- Livet på en pinne!

Sådär ja, då har veckan som man längtat efter så mycket passerat med stormsteg och den har gått sjukligt snabbt. För snabbt! Men jag tänker så här, man ska inte deppa att den redan är över, utan man ska vara glad att vi fick uppleva den. Är så galet trött så ska kort och gott sammanfatta veckan: underbart! Vi har bara varit och mått gott, släppa vardagen lite. Det har inte blivit mycket sömn under veckan, i snitt fem timmar per natt. Och under hemresan blev det heller inte något att hurra över, som varit galet lång och varit vaken över 26 timmar. Så nu ska jag och min trötta hjärna gå och krypa ner oss i soffan, tänka tillbaka till turkiet och bara le. Vilka vänner jag har!

Kärlek till er, Hjäärrrtat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback