- Nu har jag sommarlov från skolan.

Idag har dagen gått riktigt snabbt. Skola hela förmiddagen med redovisningar. Ett riktigt sömnpiller må jag säga. Där gick tiden sakta som en snigel om jag ska vara ärlig. Men det var sista lektionerna för denna termin, så nu har jag sommarlov!!

Efter lektionernas slut cyklade jag hem och käka lite lunch, eller lunch och lunch - havrefras. Snabbt stressade jag ner datorn i väskan och åkte till kulturenshus där hela gänget suttit med sista examinationsuppgiften. Det bästa är att vi faktiskt tog oss framåt och fick ihop en hel sida. Detta firades med 20 minuters solning. Så idag har det varit fullt upp vilket gör att dagen inte känns lika lång som gårdagen. Nu kan jag glatt säga att det inte ens är 4 dagar kvar tills vi lyfter!! Livet är lätt.

Kommentarer
Postat av: Minna

Var ska du? Mys!

2011-05-11 @ 19:54:18
Postat av: Emma

Vi ska till Turkiet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback