- Tiden går.

Ja och så var vi redan inne maj. Känns som om det var nyss vi började skolan och drog igång nolle-p, men huxflux så har man klarat av första året. Det var nyss julafton och snön låg vit på marken. Det var nyss jag träffade morfar för sista gången och nu är det maj, gräset är på g att grönska. Det är galet vad tiden rinner iväg utan att man tänker på det. Jag tror man aldrig kommer fatta vad fort allt går.

Så snart är det sommarlov (som jag redan tagit det känns det som), men innan dess har jag några saker och uppgifter jag har kvar att beta av. Bland annat: en resa till Turkiet!! Det hela startade då vi var och badade i Boden och börja nämna om värme och hur skönt det skulle vara med sol. Sen vräker Elin ur sig att hon sett en billig resa, vilket alla nappade på. Less på badandet, skyndade vi oss upp för att kolla närmare på om det kunde bli av. Efter lite samtal, fix med pass och annat smått, knallade vi in på en resebyrå och bokade. Så den 15 maj lyfter planet mot Turkiet. Det roligaste är att mamma och pappa kliver av flyget och vi kliver på. Jag längtar.

Man lever bara en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback