- Väskan är öppnad.

Hepp hepp. Vilket strålande väder och värme det varit idag. Dagen började med en promenad tillsammans med Elin, Martina, Annika och Sussi. Nelson och Wilma var också med på ett hörn eller två. Tyckte det var en härlig start på dagen. Årets första dopp togs av Nelson och Wilma. Jag har bildbevis ;)



Efter promenaden drog jag, Elin och Martina för att sola oss lite. Känns viktigt att lägga lite grund så att säga. Bruna och fina åkte vi sedan hem till sitt. Jag har varit effektiv och satt på en tvätt och börjat packa. Har kommit en bit på vägen nu, men jag har lite problem på skofronten. Jag behöver införskaffa mig flippflopp eller dom där gladiatorsandalerna innan jag kan åka. Välli billi billi. Dags att panta mer? 

Nu ska jag äta och sedan åka till Martina där vi ska planera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback