- Lite osammanhängande information.

Nä, det där om att jag skulle skriva ett inlägg om dagen och ja, nä, det blir inte av. Det känns alldeles för krävande och jag är en slö person idag. Finns faktiskt orsaker till det och den första är att jag äntligen knåpat ihop en ny bloggdesign till Martina. Stackarna har väntat och väntat i nästan hundra år, men nu är det iaf gjort.

Sen den andra orsaken är att vi haft sista lektionen för i veckan som bestog av rörelse. Vi har kutat runt som tok i en hinderbana i ca två timmar (som förövrigt var sjukt kul!) och jag vill inte ens veta hur min kropp kommer kännas imorgon. Träningsvärk till hundra eftersom jag och min kropp inte alls är vana vid att röra oss längre. Fast det ska det bli ändring på då jag blivit kvitt den här eländiga förkylningen som verkar tycka om mig.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sen krypa ner i soffan och se en massa serier.
Sen att det är helg + den 25:e imorgon gör det hela lite skönare! Wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback