- Tagit helg och spöregn.

Hemkommen från dagens skola som bara bestod av ett pass. Så nu sitter jag placerad här och har tagit helg, hur skönt låter inte det. Till något som är mindre skönt är vädret som bjuds på just nu. Det är fruktansvärt pissigt och jävligt irriterande. 30 november och det spöregnar och blåser som rena rama hösten. Nu vill vi ha vinter och dom julkänslorna jag hade för några dagar sedan, dom är som bortblåsta. Och jag har sagt att nu ska då ingen gran tas fram förens det börjar snöa igen. Så det så. Om jag nu håller det är ju en annan femma. Vi får la se, ska i alla fall vänta på att det blir december ;)

Undra vad jag ska roa mig med nu? Äta ännu en apelsin. Schatans så goda dom är och jag är beroende. Dock är jag mer beroende av choklad och chokladtarmen skricker....

Jag är tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback