- Ibland får man unna sig!

Idag åkte jag till stan för att boka en tid hos Camilla. Men till min stora förvåning fick jag tid nästan direkt. Så glatt skuttade jag till frisörstolen och Camilla satt igång arbetet med mitt risiga barr. Vilket jag även fick höra och var värd att höra tycker jag ;) Resultatet blev i alla fall jätte bra och det är banne mig första gången jag har en jämn, snygg färg i håret. Värt varenda krona.

 

Bokade även in ny tid i december för klippning, för nu ska jag börja klippa mig regelbundet och inte vänta ett år mellan gångerna. Så tillslut kanske jag lyckas få mig långt hår. Unnade mig även en "färgbomb". Måste ju kämpa lite för att hålla kvar färgen.

 

 

Att det är roligt att unna sig ibland! Det är man faktiskt värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback