- Dag nummero one och fröken Emma.

Nu har jag avklarat dag nummero ett och jag är tröttare än tröttast. Snacka om att man är ovan att stiga upp och kämpa på en hel dag. Det liksom susar i skallen nu och jag frågar mig själv hur jag ska överleva att börja arbeta på riktigt. Puh. Nåja, dagen har gått bra och det känns som om jag kommer trivas som fisken i vattnet där. Snacka om att det är skön känsla, är som roligt att man faktiskt ser fram emot att gå till praktiken och lära sig lite vettigt. Så det kommer bli en bra period det här. Hepp hepp!

 

Detta shoppade jag i söndags som verkligen är välbehövligt för vad som komma skall.
Ett par stövlar, regnställ deluxe och ett par klassiska "fröken skor". Jätte kul shopping....
Emma är snart fröken-Emma ;)


Kommentarer
Postat av: Fegon

Det där regnstället gör ju att du ser ut som om du är max en meter lång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback