- Fotobok nummer ett.


Ooooh så roligt det är med fotoböcker. Jag vill ha mera!! Men nu har jag iaf skickat iväg en order och hoppas på att boken trillar ner i brevlådan redan i veckan. Och jag måste erkänna att det känns bra att jag tagit tag i att framkalla, har tänkt göra det länge men inte blivit av. Men nu så, nu är jag iaf på G. Ska även försöka göra en Del två, så snabbt jag kan, med bilder från kompaktkamerorna som var med under resan. Den här boken jag beställt nu är bara med bilder från min tunga systemkameran, vilket betyder att den fick stanna hemma på hotellet under kvällarna och därför missade en massa roligt. Nåja, men tänk så kul att ha kvar dessa då man är över 45 och vill titta tillbaka.

Måste även meddela att jag blivit klar med uppgiften, dock missade jag spinningen vilket inte känns så bra. Men ska inte gräva ner mig för det. Finns ju fler chanser. Nu ska jag släcka ner datorn för idag och lägga mig på soffan för att ladda batterierna inför en ny vecka. Måndag imorgon och en lektion med bild... Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback