- Helgen som passerat.

Gah vad helgerna går snabbt. Nyss var det fredag och helt plötsligt är det måndag. Nåja är väl bara gilla läget och se glad ut. Dock kan jag inte klaga på att det är måndag eftersom jag varit ledig hela dagen lång. Så jag har passat på och varit duktig, tvättat lite, städat och cyklat iväg till Stil för att röra på lite fläsk i gymmet. Fläsk är verkligen bara förnamnet. Blö vad onyttig jag varit hela långa helgen. Godis hit och godis dit, samt en massa annnat skit. Men jag har insett att jag älskar godis för mycket för att jag ska kunna bli en aningen fit. Så jag tränar mest bara för att det inte ska spåra helt.


Helgen har jag spenderat i byn med mormor, mamma, bror och niklas. Tacos till middag, vin och spel så som plump och alfapet som jag förövrigt trodde jag skulle äga ut dom i eftersom jag nött Wordfeud. Men så fel jag hade och förlorade. Skit kul. Jag som älskar att förlora och är bäst på det.

 

Nu ska vi åka och handla lite. Jag hittade några grytbitar som låg och skramlade omkring i frysen, så ska försöka knåpa ihop någe gott bordi det. Kan bli ett rent fjasko, men... ingen har dött av ett försök. Nä, handla var det. Hepp hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback