- Trött efter träningen.

Puh, har precis landat i soffan. Kvällen har jag roat mig med träning bestående av spinning och bodypump. Sjukt jobbigt, men kul! Så nu är jag darrig som ett litet löv och orkar knappt skriva. Men vore ju konstigt om jag vore pigg som en mört. Nä, nu ska jag slappa framför tvn och lite efterlyst. Ladda för lite gym imorgon. Hepp!

Just ja, idag har jag fått veta var jag ska vara under mina fyra veckors praktik. Är mer nervös än vad man borde vara. Men mitt självförtroende (existerar den ens?) är verkligen på botten. Så håller mina tummar att dom fyra veckorna höjer mitt självförtroende rejält. Annars vet jag inte hur det ska gå.

Så ni kan väl också hålla tummarna för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback