- En massa babbel.

En dag med en massa jobb. Har varit igång konstant hela dagen. Börjar morgonen med att cykla till jobbet, vilket är en rätt bra bit. Sen hoppat runt på jobbet och löst en massa världsproblem med Emma som tex sortera skruvlådor och flyttat färg. Vi arbetade så hårt så vi missa alla raster, härligt jobbat må jag säga. Detta har resulterat i att vi gjort en hel del! Roligt att ha Emma som arbetspolare. Sen så är jag rätt mallig eftersom jag börjar få ett litet humm om hur kassan fungerar. Känns som att göra mål då man får till det ;) Kunden som betalar/fakturerar måste tro att jag är knäpp då jag studsar upp och ner då det är klart. Fjånigt? Ja, men är fasiken ett mysterium att lära sig kassan.

Efter arbetsdagens slut så var det dags att cykla hem igen, i motvind denna gång. Puh så jobbigt. Väl hemma hade min underbara karl lagat middag så det var bara att hugga in. Jag hann knappt landa på rumpan innan det bar av ingen, denna gången till Stil där det vankades crossfit. Först nu har jag landat, men bara en snabbis. Måste ju kräla mig till duschen innan jag gör kväll på riktigt. Längtar, för jag är helt död! Inte ofta jag brukar vara såhär effektiv under en dags 24 timmar.. Men ibland får jag också göra under. Nåja, nöjd över min insatts idag.

Sen så har jag fått fnatt och det känns som om... jag hade vela jobba imorgon också ;) De ni! Men är faktiskt riktigt roligt då man börjar kunna lite grejer. Dock så måste jag tänka på tentan, så det blir en massa plugg.

Märkte just att detta inlägg innehöll en massa: JOBB.
Räkna hur många gånger jag använt det ordet?

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att de känns bra Emma! Dock måste vi bli bättre på ta raster, de är viktigt!!:) plugga nu hårt imorn så du känner ro till att jobba, hepp hepp!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback