- Hallelujah.

Äntligen har fredagen inkommit och det är helg. Wonderbart. Började denna dag med att åka till skolan och skriva tenta och ja, jag vet inte vad jag ska säga om den. Inte alls sånna frågor man hoppats på och sådär. Men jag knata på och skrev så att pennan glödde på varje fråga. Eller kanske det var mina stackars fingrar som fick glöda, jädrans vilken skrivkramp man fick. Så nu är det bara och vänta tills man får veta resultatet, hoppas på det bästa kan man ju alltid göra.

Efter inlämnad tenta åkte vi en sväng på max och käkade lunch, gick ut starkt och nyttigt: beställde mig ett delifresh mål för att sedan, dock, avsluta onyttigt. Det var så att på max fanns det två praktikanter där som kom och frågade oss om vi ville ha gratis kaffe eller glass. Och inte tackar man väl nej till lite mjukglass? Gottinamnam. Sen när jag kom hem hamnade jag direkt i sängen där jag slumra till några minuter för att tillslut hamna här. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli framåt eftermiddagen så att Emma slutar arbetet och kan plocka upp mig och Martina, vi ska nämligen laga tacos och äta godis ikväll. Riktigt fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback