- Helgen gick och tog slut.

Helgen kom och den gick. Igår var vi i byn och jyra runt hela dagen. Är som mysigt att hänga med familjen. Annars då? Jo har varit extremt onyttig senaste dagarna så det fira jag 60 minuters spinning tillsammans med Emma. Svetten lacka och slut i hela kroppen. Underbart som vanligt med spinning. Ska skärpa mig nu, snart sommar.

Imorgon blir det upp tidigt, för imorgon gäller det! Min första arbetsdag på Bygma. Jag är nervös och kommer känna mig som en vilsen liten fågel, till en början i alla fall. Sen lär man ju sig. Man är alltid nybörjare någon gång? Vi får väl se hur det går. Tur att jag kommer ha världens bästa "mentor" som ska lära mig allt hon kan. Ska dock bli skönt att göra bort "första dagen". Dock kul att lära sig lite nytt.

Nu soffan. Med mig dit tar jag min swebar, ett glas vatten och Niklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback