- Sommaren är kort.

Jisses.... 15 augusti 2012. Redan. Det har gått så snabbt, hela sommaren har liksom sprungit förbi utan att jag ens riktigt hunnit med den. Är alltså redan inne på min sista vecka på Bygma, bara två ynka dagar kvar och det känns faktskt rätt trist. Kommer sakna att inte se Emma och Lenita varje dag. Sen är det som nu jag börjar "komma igång" och då är det redan dags att ta sitt pick och pack och sluta. Jag får väl hoppas att jag får komma tillbaka någon gång. Sjukt bra tid har det varit, mest för att det varit så bra kollegor man jobbat med. En massa skratt och roligheter! Det har liksom varit lätt att komma till jobbet.

Sommaren i övrigt har också varit kanoners. En massa mys i stugan med familjen, solnedgångar, pyssel, underbara vänner, sena nätter, för mycket akohol, lulekalaset, piteå, umeå, mat, godsaker, minnen och skratt mest hela tiden. Fast iofs, ännu ska jag inte säga att sommaren är över. För det är den ju inte riktift ännu. Nu när jag arbetat klart har jag ju två hela veckor ledigt innan skolan drar igång igen och under dessa två veckor hoppas jag på massor med sol och roligheter. Roligheter vet jag att det kommer bli, bland annat en tripp ner till Göteborg med Emma och Veronica. Som jag längtar. Sedan så kommer ju säkerligen käraste Martina hem igen, så då blir det säkert en massa skojsigheter där. Och sen så känns det faktiskt inte så jobbigt att skolan snart drar igång, det känns mest skönt. Att man får tillbaka lite vardag. Att man varje dag får börja träffa Elin, Martina och Sussi. Saknar dessa väldigt mkt. Sen så kommer även träningen igång med skolan.

På måndag sätter jag mig själv på hårdträning igen, då jäklar. Har verkligen blivit förslappad dom senaste månaderna. Har blivit för mycket gott också. Eller hur Lenita? ;)

Kommentarer
Postat av: annika

Jag me jue:/...:)

2012-08-22 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback