- Söndag, söndag och åter söndag.

Jag och Niklas struntade i det dåliga vädret som bjöds på idag och tog med oss Nelson på en tur i skogen. Snacka om överlycklig liten vovve som hoppa omkring i den djupa snön och letade pinnar. För det var verkligen galet så mycket snö det var. Alla tre blev helt slut, så det var ett riktigt träningspass. Sen böt jag om och åkte till gymmet med Martina och Sussi. Idag provade jag på bandet och sprang i 30 min och ja, det gick bra. Mina benhinnor överlevde och verkar leva än. Härligt!! Nu har jag percis landat i soffan efter att ha varit och handlat, lagat middag samt duschat. Så nu tänker jag inte lyfta min rumpa en meter till idag tror jag.

Jag och min favorit choklad ute i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback