- Crossfit och Skyr



Imorse var jag på ett pass crossfit och jag tror banne mig är det jobbigaste passet jag någonsin varit på. Höll verkligen på att dö, på sant. När man pustat ut och trodde att det var klart så var det dags för ännu mer och ja, så höll det på.  Kändes som min sista tid på jorden. Sällan man blir så slutkörd.

Har precis varit och handlat lite smått. Har länge tänkt ta och prova Skyr yoghurtarna, så nu tog jag tag i saken. Tänkte att man skulle äta dom efter träning. Dock blev jag besviken över priset, jätte dyra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips från coachen. En burk kvarg med 0,1% fett är minst dubbelt så bra och billigt! Häll i lite fun light så smakar det som glass :)

2012-01-25 @ 21:11:11
Postat av: Emma

Ahaaa, det lät ju smart det där! :-) tack så mkt för tipset. Ska försöka prova. Men... kanske en dum fråga, men ska man äta upp hela burken eller hur fungerar det? :-P

Postat av: Anonym

Beror på mängden proteiner du vill ha i dig givetvis. Köp en burk och jämför med innehållet i "skyr". Kostar oftast under 10:-/burken

2012-01-26 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback