- Det där med detoxen.

Jag och detox går alltså inte ihop. Har fått skäll av Annis nu två gånger, i rad nästan. Jag sköter kosten och motionerar, precis som man ska. Men sen under tidens gång glömmer jag bort mig eller kanske är det av ren okunskap (eftersom det inte står ordagrant på flaskan vad man får och inte får göra, hehe) att man inte får dricka något som helst som innehåller koffein och sedan undvika allt som har med socker att göra under den tiden. Så det har jag alltså misslyckats med, totalt, eftersom det har slunkit ner en celcius i veckan och lite godis igår. Äh... skit. Bättre lycka nästa gång?

Som tur är min "detox period" snart över, eller snarare flaskan uppdrucken, och jag får börja köra på mitt sätt ;) Det tror jag fungerar bäst på mig. Bra kost, träning och få unna sig något gott ibland. Hepp hepp! Då jag slipper en massa regler hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback